OMG :)

Szczerze.....to trochę mnie przeraziła ilość możliwości oferowanych przez Google w tym narzędziu. 2 dni ustawiania samych "ustawień" aby i tak ostatecznie nie być do końca zadowolonym :)

Ale wróćmy do Buki, naszej bohaterki, która nieodłącznie towarzyszy nam, czyt. mnie i Izie, tudzież innym naszym znajomym w podróży. W przyszłości opowiemy genezę jej "zaistnienia.

Skąd pomysł na blog?

Stosunkowo często podróżuję i mam sporo znajomych, którzy oczekują opowieści po każdej podróży. Aby każdy z nim otrzymał taką samą dawkę wrażeń postanowiłam opisać niektóre z nich.

Mam nadzieję, że uśmiech pojawi się czasami na Waszych twarzach i może znajdziecie tutaj jakieś inspiracje. Może mieliście podobne przygody i podzielicie się nimi z nami.

Na pierwszy rzut idzie nasza wyprawa do Serbii i Czarnogóry!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Buka w zderzeniu z cywilizacją: Japonia, cz. I „Aoi Matsuri”

Dlaczego Buka pokochała Transylwanię, Rumunia cz. 3

Bałkańska przygoda Buki, cz. 2, z Serbii do Czarnogóry